Veelgestelde vragen
Heb je vragen? Bekijk onze lijst met veelgestelde vragen om snel antwoord te vinden op de meest voorkomende vragen over onze producten, bestelproces en levering. Als je vraag er niet tussen staat, neem dan gerust contact met ons op. We staan klaar om je te helpen en streven ernaar om je de beste ervaring te bieden bij Uw Paardenapotheek.
Ik heb een vraag over een product op de website
Aarzel niet om ons een mailtje te sturen via info@uwpaardenapotheek.be. Onze dierenartsen staan ten allen tijde klaar om u verder te helpen met professioneel advies.
Zijn alle prijzen incl. BTW
Ja, alle prijzen vermeld op de website zijn incl. BTW.
Welke betalingsmethoden zijn mogelijk
Op uwpaardenapotheek.be bieden we verschillende, veilige betalingsopties aan. Het is mogelijk om te betalen door middel van een overschrijving of door middel van Bancontact, Maestro, Visa, Mastercard en iDeal.
Is het veilig om te betalen op uwpaardenapotheek.be?
Ja, de betalingen aan uwpaardenapotheek.be worden verzorgd door Mollie. Zij waarborgen dat de transactie beveiligd wordt uitgevoerd. Mocht u nog vragen hebben over de beveiliging van Mollie, kijk dan zeker eens op https://www.mollie.com/be/features/security.
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen?
Als u geen bevestiging ontvangt enkele minuten na de bestelling, dan kan er het volgende fout gegaan zijn:
Uw provider ziet onze automatische mails mogelijk als spam en heeft deze verwijderd/verplaatst naar de spambox
U hebt bij de bestelgegevens een typefout gemaakt in uw email-adres
U hebt betaald via een automatische incasso, in dat geval duurt het twee dagen voordat de bank akkoord van betaling heeft gegeven waarna u een bevestiging van ons ontvangt; mocht u geen bevestiging hebben ontvangen neem dan contact op met ons via info@uwpaardenapotheek.be.
Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
De huidige status van al uw bestellingen kan u bekijken via “mijn account” op onze website. Uiteraard kan u ons ook contacteren via info@uwpaardenapotheek.be.
Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling ontvang?
Als u een aankoop online plaatst, streven wij ernaar om het zo snel mogelijk bij u thuis af te leveren. Alle bestellingen die voor 12:00 geplaatst en betaald zijn, trachten wij dezelfde (werk)dag nog te versturen. Gemiddelde levertijd bedraagt 1-3 werkdagen.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Indien uw producten nog niet verzonden zijn, kunnen we hoogstwaarschijnlijk uw bestelling nog annuleren. Neem in dit geval contact met ons op via info@uwpaardenapotheek.be. Vermeld zeker uw bestelnummer en de producten die u wenst te annuleren.
Indien de bestelling reeds werd verzonden kan u de producten conform het herroepingsrecht naar ons terugsturen. De voorwaarden van het herroepingsrecht kan u terugvinden in onze algemene voorwaarden (artikel 7).
Hoe kan ik mijn aankoop ruilen of retourneren?
Als u een product wilt ruilen of retourneren kunt u contact opnemen met onze klantenservice via info@uwpaardenapotheek.be. Vermeld uw bestelnummer en de reden van ruilen of retourneren en ons team zal u zo snel mogelijk verder helpen. Kijk voor meer informatie bij onze algemene voorwaarden (artikel 7: herroepingsrecht).
Hoe kan ik mijn aankoop ten allen tijde retourneren?
Als u niet tevreden bent met uw aankoop, kunnen de gekochte producten binnen de 14 dagen na leveringsdatum geruild of geretourneerd worden. Na deze periode wordt de aankoop als definitief beschouwd.
Kijk voor meer informatie bij onze algemene voorwaarden (artikel 7: herroepingsrecht).
Ik heb een product geretourneerd, maar het aankoopbedrag nog niet ontvangen
Binnen 14 werkdagen na ontvangst van uw retour, met bijgesloten retourformulier, wordt uw aankoopbedrag (exclusief verzendkosten) teruggestort.
Duurt het langer? Neem dan contact op met ons via info@uwpaardenapotheek.be, dan zoeken wij het zo snel mogelijk voor u uit.
Hoe weet ik of het product dat ik aankoop dopingpositief is
Als een product dopingpositief is volgens het FEI-reglement, trachten we dit steeds te vermelden. Voor vragen hieromtrent, aarzel niet om een mailtje te sturen naar info@uwpaardenapotheek.be
Ik kan het product dat ik zoek niet terugvinden in de webshop
Bent u op zoek naar een specifiek product en vindt u het niet terug op onze webshop? Mail dan naar info@uwpaardenapotheek.be en we helpen u onmiddellijk verder!