Veelgestelde vragen

Heb je vragen? Bekijk onze lijst met veelgestelde vragen om snel antwoord te vinden op de meest voorkomende vragen over onze producten, bestelproces en levering. Als je vraag er niet tussen staat, neem dan gerust contact met ons op. We staan klaar om je te helpen en streven ernaar om je de beste ervaring te bieden bij Uw Paardenapotheek.

Aarzel niet om ons een mailtje te sturen via info@uwpaardenapotheek.be. Onze dierenartsen staan ten allen tijde klaar om u verder te helpen met professioneel advies.

Ja, alle prijzen vermeld op de website zijn incl. BTW.

Op uwpaardenapotheek.be bieden we verschillende, veilige betalingsopties aan. Het is mogelijk om te betalen door middel van een overschrijving of door middel van Bancontact, Maestro, Visa, Mastercard en iDeal.

Ja, de betalingen aan uwpaardenapotheek.be worden verzorgd door Mollie. Zij waarborgen dat de transactie beveiligd wordt uitgevoerd. Mocht u nog vragen hebben over de beveiliging van Mollie, kijk dan zeker eens op https://www.mollie.com/be/features/security.

Als u geen bevestiging ontvangt enkele minuten na de bestelling, dan kan er het volgende fout gegaan zijn:

Uw provider ziet onze automatische mails mogelijk als spam en heeft deze verwijderd/verplaatst naar de spambox
U hebt bij de bestelgegevens een typefout gemaakt in uw email-adres
U hebt betaald via een automatische incasso, in dat geval duurt het twee dagen voordat de bank akkoord van betaling heeft gegeven waarna u een bevestiging van ons ontvangt; mocht u geen bevestiging hebben ontvangen neem dan contact op met ons via info@uwpaardenapotheek.be.

De huidige status van al uw bestellingen kan u bekijken via “mijn account” op onze website. Uiteraard kan u ons ook contacteren via info@uwpaardenapotheek.be.

Als u een aankoop online plaatst, streven wij ernaar om het zo snel mogelijk bij u thuis af te leveren. Alle bestellingen die voor 12:00 geplaatst en betaald zijn, trachten wij dezelfde (werk)dag nog te versturen. Gemiddelde levertijd bedraagt 1-3 werkdagen.

Indien uw producten nog niet verzonden zijn, kunnen we hoogstwaarschijnlijk uw bestelling nog annuleren. Neem in dit geval contact met ons op via info@uwpaardenapotheek.be. Vermeld zeker uw bestelnummer en de producten die u wenst te annuleren.

Indien de bestelling reeds werd verzonden kan u de producten conform het herroepingsrecht naar ons terugsturen. De voorwaarden van het herroepingsrecht kan u terugvinden in onze algemene voorwaarden (artikel 7).

Als u een product wilt ruilen of retourneren kunt u contact opnemen met onze klantenservice via info@uwpaardenapotheek.be. Vermeld uw bestelnummer en de reden van ruilen of retourneren en ons team zal u zo snel mogelijk verder helpen. Kijk voor meer informatie bij onze algemene voorwaarden (artikel 7: herroepingsrecht).

Als u niet tevreden bent met uw aankoop, kunnen de gekochte producten binnen de 14 dagen na leveringsdatum geruild of geretourneerd worden. Na deze periode wordt de aankoop als definitief beschouwd.

Kijk voor meer informatie bij onze algemene voorwaarden (artikel 7: herroepingsrecht).

Binnen 14 werkdagen na ontvangst van uw retour, met bijgesloten retourformulier, wordt uw aankoopbedrag (exclusief verzendkosten) teruggestort.

Duurt het langer? Neem dan contact op met ons via info@uwpaardenapotheek.be, dan zoeken wij het zo snel mogelijk voor u uit.

Als een product dopingpositief is volgens het FEI-reglement, trachten we dit steeds te vermelden. Voor vragen hieromtrent, aarzel niet om een mailtje te sturen naar info@uwpaardenapotheek.be

Bent u op zoek naar een specifiek product en vindt u het niet terug op onze webshop? Mail dan naar info@uwpaardenapotheek.be en we helpen u onmiddellijk verder!

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors